maandag 12 maart 2018

Inloggen bij RVO


Helaas komen wij regelmatig tegen dat het E-hekenningsmiddel van klanten is geblokkeerd. Meestal is de oorzaak hiervan dat het E-herkenningsmiddel langer dan twee jaar niet is gebruikt. Uw
E-herkenningsmiddel moet dan vervolgens bij de aanbieder weer worden geactiveerd. Houd er rekening mee dat hier enkele dagen tot een week overheen gaan!
Wanneer u van rechtsvorm bent veranderd, waardoor u een nieuw KvK-nummer heeft gekregen, dan werkt uw E-herkenningsmiddel ook niet meer. U dient dan een nieuwe E-herkenning aan te vragen.
Vergeet dan niet uw oude E-herkenning op te zeggen. Vaak zit daar nog een automatische incasso van de abonnementskosten aan vast.
Om nu bij RVO in te kunnen loggen heeft u veiligheidsniveau EH2+ nodig. RVO heeft echter aangekondigd dat zij per medio 2018 dit niveau willen gaan verhogen naar EH3. Dit betekent dat tegen die tijd uw huidige E-herkenning moet worden geüpgrade naar niveau EH3.
Wanneer u een nieuwe E-herkenning gaat aanvragen, is het verstandig om dan meteen niveau EH3 aan te vragen.
Let op! Het aanvragen van een nieuw E-herkenning of opnieuw activeren van uw E-herkenning kan 2 tot 3 weken in beslag nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten