Helaas
komen wij regelmatig tegen dat het E-hekenningsmiddel van klanten is
geblokkeerd. Meestal is de oorzaak hiervan dat het E-herkenningsmiddel langer
dan twee jaar niet is gebruikt. Uw
E-herkenningsmiddel
moet dan vervolgens bij de aanbieder weer worden geactiveerd. Houd er rekening
mee dat hier enkele dagen tot een week overheen gaan!
Wanneer
u van rechtsvorm bent veranderd, waardoor u een nieuw KvK-nummer heeft
gekregen, dan werkt uw E-herkenningsmiddel ook niet meer. U dient dan een
nieuwe E-herkenning aan te vragen.
Vergeet
dan niet uw oude E-herkenning op te zeggen. Vaak zit daar nog een automatische
incasso van de abonnementskosten aan vast.
Om
nu bij RVO in te kunnen loggen heeft u veiligheidsniveau EH2+ nodig. RVO heeft
echter aangekondigd dat zij per medio 2018 dit niveau willen gaan verhogen naar
EH3. Dit betekent dat tegen die tijd uw huidige E-herkenning moet worden geüpgrade
naar niveau EH3.
Wanneer
u een nieuwe E-herkenning gaat aanvragen, is het verstandig om dan meteen
niveau EH3 aan te vragen.
Let
op! Het aanvragen van een nieuw E-herkenning of opnieuw activeren van uw
E-herkenning kan 2 tot 3 weken in beslag nemen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten